Опции за връщане
Предимствата на възможността за връщане на стоки
Колкото и добър да е Вашият онлайн магазин, връщането на стоки е неизбежно. Ето защо, съобразителните търговци се отличават от конкуренцията, като правят процеса на връщане на стоки възможно най-лесен и удобен за клиентите. Още при поръчката клиентът Ви иска да знае какви са възможностите и разходите за връщане. Ясната информация за процеса на връщане повишава доверието на клиентите Ви. Това води до по-пълни пазарски кошници и по-малко незавършени плащания: и в този смисъл - до по-високи продажби!

Решения за връщане на стоки
С DHL Express Вие предлагате на своите клиенти професионална услуга за връщане на стоки в цял свят. Процесът на връщане е лесен благодарение на нашите онлайн решения! Подходящ е за връщане на стоки, ремонт по гаранция и внос. Ние предлагаме гъвкави опции за етикетиране за внос и връщане.

Етикети за връщане
Отпечатайте етикета за връщане
- Подгответе всичко: отпечатайте и приложете транспортния етикет за връщане към пратката
- При създаването на онлайн пратка, може да отпечатате етикет за връщане, митническа фактура и дори инструкции за връщане и да ги приложите към пратката си.

Изпратете инструкции по имейл
- Изпратете документите за връщане и инструкциите на Вашите клиенти по имейл
- Изпратете етикета за връщане, инструкциите и митническата фактура на клиентите си с линк за създаване на заявка за вземане от куриер от дома или офиса

Интеграция за възвръщане на стоки (API)
- Направете интеграция с нашата платформа API за връщане на стоки от Вашия уебсайт; това позволява на клиента да заяви връщане онлайн.
- В зависимост от Вашата политика за връщане, в браузъра на клиента ще се появи етикет за връщане. Вашият клиент трябва да разпечата етикета и да го прикрепи към пратката. След това може да направи заявка за вземане от куриер или да остави пратката в офис на DHL Express.

Нашата мрежа от офиси
В нашите офиси всеки може да изпраща, получава или връща пратки бързо и лесно. Без ненужно чакане за доставка; Вие просто изпращате, получавате или връщате пратки в най-подходящото за Вас време. Нашата международна мрежа от офиси предлага отлично обслужване и гъвкавост. В цяла България ще откриете повече от 600 локации в близост до Вас.
Къде се намира най-близката точка за обслужване на DHL?
Предимства при връщане на стоки с DHL Express:
- Гъвкави възможности за доставка
- По-голям избор и удобство за Вашите клиенти
- По-добро обслужване с услугата за връщане в цял свят
- Повече продажби
- Повече лоялни клиенти