Готов ли е Вашият бизнес за голямата дигитална трансформация??


20.9 трилиона щатски долара е оборотът, който се очаква да бъде генериран от B2B Е-commerce индустрията в глобален мащаб до 2027 г. 80% от всички B2B продажби между доставчици и купувачи до 2025 г. ще се осъществяват в дигитална среда, а 94% от B2B купувачите очакват да получат същото клиентско преживяване, което получават като B2C купувачи.




От предлагането на известия за доставка до предоставянето на информация на местен език - има някои наистина прости начини да оптимизирате уебсайта си, за да стигнете по-бързо до целта. Знаете ли, че 91% от B2B купувачите проверяват наличните възможности за доставка преди да финализират поръчката си, а 46% изоставят кошницата си, когато открият ограничени възможности за доставка? Има толкова много възможности за растеж - и те са достъпни за Вас.

Нашето глобално присъствие, експертните ни познания за пазара и простите, бързи и гъвкави възможности за доставка означават, че ще бъдем до Вас по пътя към успеха.

Свържете се с нашия екип още днес, за да обсъдим как можем да развием Вашия бизнес.


ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ ТРАНСФОРМИРА B2B


Светът на B2B преминава през период на интензивна трансформация. До 2025 г. 80 % от взаимодействията при B2B продажбите между доставчици и купувачи ще се осъществяват онлайн.

Изтеглете нашето проучване за B2B E-commerce.

СПОДЕЛЕТЕ

LinedIn



Глобалният пазар за електронна търговия между компании (B2B) се оценява на 12,2 трилиона щатски долара през 2019 г. - това е над шест пъти повече от пазара на B2C.




ТРИ ОСНОВНИ ТЕНДЕНЦИИ В B2B ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ

  1. Вертикален пазарен модел
    Вертикалните пазари са специализирани и предлагат услуги с добавена стойност. Размерът на глобалния B2B пазар насърчава възхода на вертикалните пазари.
  2. Мобилна B2B електронна търговия
    Мобилните продажби и маркетинг стават все по-важни; нарастващото значение на смартфоните в цикъла на покупките в B2B направи наложително адаптирането както на доставчиците, така и на търговците.
  3. Персонализация
    Персонализацията подобрява клиентското преживяване. Доставчиците вече използват големи бази данни, събрани от различни точки на контакт, за да персонализират изживяването при пазаруване в B2B сектора.



НЕ СТЕ СИГУРНИ ОТКЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕТЕ С ОПТИМИЗАЦИЯТА НА ВАШАТА B2B ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ?


Възходът на цифровизацията променя традиционния подход към B2B и комапниите се учат от добрите практики на B2C в тази нова дигитална ера. Прочетете някои от най-добрите ни прозрения за глобалната B2B електронна търговия и научете как доказаните практики в тази област могат да променят ашия бизнес.

СПОДЕЛИ

LinedIn


КАК ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ ТРАНСФОРМИРА B2B


Успешните компании в сферата на B2B са използвали доказан опит в електронната търговия, за да гарантират, че са подготвени за международния пазар. Изтеглете нашето проучване, за да разберете как да приложите тези практики за успех и във Вашия бизнес.

СПОДЕЛЕТЕ

LinkedIn