Skip navigation

Готов ли е Вашият бизнес за голямата дигитална трансформация??


20.9 трилиона щатски долара е оборотът, който се очаква да бъде генериран от B2B Е-commerce индустрията в глобален мащаб до 2027 г. 80% от всички B2B продажби между доставчици и купувачи до 2025 г. ще се осъществяват в дигитална среда, а 94% от B2B купувачите очакват да получат същото клиентско преживяване, което получават като B2C купувачи.




От предлагането на известия за доставка до предоставянето на информация на местен език - има някои наистина прости начини да оптимизирате уебсайта си, за да стигнете по-бързо до целта. Знаете ли, че 91% от B2B купувачите проверяват наличните възможности за доставка преди да финализират поръчката си, а 46% изоставят кошницата си, когато открият ограничени възможности за доставка? Има толкова много възможности за растеж - и те са достъпни за Вас.

Нашето глобално присъствие, експертните ни познания за пазара и простите, бързи и гъвкави възможности за доставка означават, че ще бъдем до Вас по пътя към успеха.

Свържете се с нашия екип още днес, за да обсъдим как можем да развием Вашия бизнес.

DHL Customer

ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ ТРАНСФОРМИРА B2B


Светът на B2B преминава през период на интензивна трансформация. До 2025 г. 80 % от взаимодействията при B2B продажбите между доставчици и купувачи ще се осъществяват онлайн.

Изтеглете нашето проучване за B2B E-commerce.

СПОДЕЛЕТЕ

LinedIn



Глобалният пазар за електронна търговия между компании (B2B) се оценява на 12,2 трилиона щатски долара през 2019 г. - това е над шест пъти повече от пазара на B2C.



DHL Customer


ТРИ ОСНОВНИ ТЕНДЕНЦИИ В B2B ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ

  1. Вертикален пазарен модел
    Вертикалните пазари са специализирани и предлагат услуги с добавена стойност. Размерът на глобалния B2B пазар насърчава възхода на вертикалните пазари.
  2. Мобилна B2B електронна търговия
    Мобилните продажби и маркетинг стават все по-важни; нарастващото значение на смартфоните в цикъла на покупките в B2B направи наложително адаптирането както на доставчиците, така и на търговците.
  3. Персонализация
    Персонализацията подобрява клиентското преживяване. Доставчиците вече използват големи бази данни, събрани от различни точки на контакт, за да персонализират изживяването при пазаруване в B2B сектора.



НЕ СТЕ СИГУРНИ ОТКЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕТЕ С ОПТИМИЗАЦИЯТА НА ВАШАТА B2B ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ?


Възходът на цифровизацията променя традиционния подход към B2B и комапниите се учат от добрите практики на B2C в тази нова дигитална ера. Прочетете някои от най-добрите ни прозрения за глобалната B2B електронна търговия и научете как доказаните практики в тази област могат да променят ашия бизнес.

СПОДЕЛИ

LinedIn


КАК ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ ТРАНСФОРМИРА B2B


Успешните компании в сферата на B2B са използвали доказан опит в електронната търговия, за да гарантират, че са подготвени за международния пазар. Изтеглете нашето проучване, за да разберете как да приложите тези практики за успех и във Вашия бизнес.

СПОДЕЛЕТЕ

LinkedIn