Контрол на доставката

Клиентите ценят възможностите за избор, когато става въпрос за доставката на техните пратки. Предоставянето на видимост, проследяемост и проактивно изпращане на известия и увеличава доверието във Вашата марка и стимулира лоялността на клиентите.

Възможността за контрол на доставката осигурява високо ниво на удовлетвореност за клиентите

Оттук нататък Вашите клиенти ще получават своите онлайн покупки, когато им е удобно. Възможностите за контрол на доставката, които DHL предлага осигуряват на получателите гъвкави опции за доставка. Вашите клиенти могат да избират кога и къде да бъде доставена пратката. По този начин DHL Express гарантира, че доставката е също толкова лесна, колкото и онлайн покупката.

Какво искат потребителите?

  • Максимална гъвкавост и удобство.
  • Проактивни известия за статуса на пратката чрез SMS или имейл с очакваната дата на доставка.
  • Възможност за избор къде и кога да се извърши доставката в най-удобното за тях време.

Какво предлага DHL Express?

  • Възможностите за контрол на доставката осигуряват на получателя гъвкавост и удобство. Изберете къде и кога да бъде доставена пратката Ви.
  • Вие като изпращач избирате да информирате активно клиентите си за движението на тяхната пратка.
  • Получателят решава коя опция за доставка е най-подходяща за него.

Разграничете своя онлайн бизнес от конкуренцията!

Само с няколко кликвания клиентът Ви може да реши къде и кога да получи пратката си. Нашата система за контрол на доставката е достъпна на повече от 45 езика в 150 държави, което покрива по-голямата част от световната търговия. Тя Ви помага да разграничите своя електронен магазин от конкуренцията, увеличава онлайн конверсиите и подобрява клиентското преживяване.

Удовлетворени получатели? Използвайте платформата на DHL за контрол на доставката!

След като пратката Ви бъде предадена на DHL Express, получателят ще получи SMS и/или имейл съобщение и ще бъде информиран за очакваната дата на доставка. Съобщението съдържа линк към платформата за контрол на доставката, която е лесно достъпна от всеки смартфон, таблет или компютър.

  • Използвайки платформата, получателите могат сами да решат как, къде и кога ще се извърши доставката.

  • В деня на доставката на получателя се изпраща още едно SMS съобщение и/или имейл, за да знае точно кога може да очаква пратката. Ако няма друга информация, ние ще доставим пратката на първоначално подадения адрес.

  • С изпращането на SMS съобщения и/или имейли, DHL Express гарантира, че получателят винаги е наясно кога ще бъде доставена пратката му. Гъвкавите възможности за доставка означават и по-малко връщания към Вас като изпращач.


КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА КОНТРОЛЪТ НА ДОСТАВКАТА?

ODD е платформа, предназначена да намали неуспешните опити за доставка и да подобри клиентското преживяване, като по този начин намалява и свързаните с това въглеродни емисии. Чрез SMS съобщения и/или имейли клиентите Ви ще бъдат информирани за очакваното време за доставка.

ЗА КОГО Е ПРЕДНАЗНАЧЕНА ПЛАТФОРМАТА?

ODD е подходяща, както за физически лица, така и за фирми, които работят от дома си и получават пратки вкъщи. Това може да включва домашен офис или практика, както и професии, които могат да получават пратките си в движение.

ПРОЧЕТЕТЕ НАЙ-АКТУАЛНИТЕ НОВИНИ ОТ СВЕТА НА БИЗНЕСА!

Получете информацията и съветите, които са Ви необходими, за да се възползвате максимално от възможностите за международен бизнес.